Sparad i vem är jag?

The eternal question about our existence

hej! detta är min nya, typ tioende blogg. har inte förstått alla blogginställningar än, men det kommer väl!
sålänge, lite om mig:

vem är jag? jag heter Aili Anna Cherp (men mitt smeknamn är hipsteraili). jag är feminist, vegan och cool*
(*jag kan egentligen inte fullständigt säga vem jag är, då min och alla andras existens är mörka hemligheter och ett lidande ingen av oss riktigt förstår sig på)

vad tycker jag om?  svart kaffe, katter, pussy, alkohol, färgen lila, sex, nattpromenader, memes, mörker och att skämta om min existens

talanger?  att procrastinera bort skolarbete då det är otroligt viktigt att skaffa en blogg när jag egentligen borde plugga. är också bra att vara ironisk och skrämma bort folk då de tror jag är allmänt dum i huvudet

livsmål?  att bli accepterad i riktiga hipsterkretsar

vad kommer jag blogga om? allt ovanstående, speciellt feminsm och veganism då jag måste få ut det någonstans då folk är trötta på att jag pratar om det 24/7 irl.
kommer även att skriva om (hipster)livet som ung i Paris, då jag ska flytta dit i januari


xxx / hipsteraili

Kommentera

