Sparad i kläder och stil

Dagens outfit

mina hipsterbyxor är köpta på en Humana second hand butik i Lund, så helt unika! tycker om kläder som en typ är helt ensam om att ha, delvis därför jag tycker om dessa byxorna. byxorna har även en piecesymbol på baksidan

mina skor är från Din sko och jag älskar dem verkligen, de har klack så de får mig att bli lite längre hehe! men samtidigt är de helt okej sköna att gå i

min choker är köpte jag på Ur och Penn för 30 kr och jag älskar den! den är pridefäger vilket är så goals

har bestämt mig för att börja köpa mer på second hand, det är billigt, miljövänligt, feministiskt/anti-kapitalistiskt och unikt! ska nog skriva mer om det senare hehe

fotograf: annie (hon är förövrigt bäst om ni vill besöka hennes blogg så: nouw.com/kristiella)

xxx / hipsteraili

Kommentera

