Sparad i mitt liv

Framtida jobb

vi kan ha en tävling. om ni hittar någon som är mindre motiverad på skolan än jag så… får ni inga pengar då jag typ är pank. men ni vinner ära.

seriöst, har ingen studiemotivation. ser inte hur det leder till något, vill hellre ha ett bar liv nu än att plugga massa onödigt. jag vet, det är dåligt tänkande och jag försöker komma ut ur det.

men så länge tänker jag mig att jag kanske ska satsa på något sådant här

  1. ölfantast. typ kunna allt om alla ölsorter och kunna rekommendera
  2. kaffefantast. låter även ganska goals att testa olika sorters kaffe for a living. + en får gratis energi
  3. strippare, eller okej nej så standard får jag inte vara
  4. pessimist. hallå istället för att ge folk vanlig motivation, inspo och pepp – hade en inte kunnat vara riktigt depp med livet, så att de typ känner att de ändå är positiva, i jämförelse med mig
  5. tjuv. eller är det också för mainstream?
  6. toppbloggare. har liksom redan en blogg och allt
  7. sportproffs!!! det behöver en inte plugga så mycket för, bara träna!!
  8. vodkafantast
  9. weedfantast
  10. sexfantast (sex är fett bra tho, mycket bättre än alkohol ärligt en dricker ju typ bara för att få ligga?? lite iaf xxx)

okej ska kanske plugga nu… (eller kanske kolla snapchat)

xxx / hipsteraili

Kommentera

