Sparad i kläder och stil, mitt liv

torsdagen 24/11 2016

dagen började med att jag försov mig. har druckit ganska mycket kaffe nu, men är fortfarande trött. idag ska jag göra en samhällsanalys, har knappt pluggat men kan ändå mycket om ämnet.

sedan ska jag träffa min barndomskompis saga, min lillasyster Ninelle och hennes barndomskompis Tanja. vi umgicks allihopa när vi var små så det blir som en sorts reunion. imorgon har jag studiedag så det är skönt

dagens outfit var min favoritskjorta, i mina favoritfärger blått, rött och lila. jag hade mina svarta klackskor och vanliga jeans från Cubus till.

jag älskar även min keps från Brandy Melville och mitt lila läppstift från Gerard cosmetics (det är självklart 100% veganskt) 

xxx / hipsteraili

Kommentera

