Sparad i mitt liv, vem är jag?

”korttids”bipolär?

bipolaritet är att en har perioder i sitt liv då en mår väldigt olika. typiskt är att en är jätteglad, nästan manisk och som att en är hög i en period. för att sedan vara nere och som i en depression nästa period.

känner ganska många som är bipolära och har sett hur jobbigt det verkar vara. undrade även ett tag själv om jag typ var bipolär, men tror inte det?? för mår inte bra en vecka i sträck – eller ens en dag i sträck. haha för att utveckla så ändras typ mitt ”mående”, eller alltså om jag är high eller low på life me varje halvtimme. det kan vara en liten sak som får det att ändras men oftast är det bara jag som övertänker och gör mig själv high/low (on life). riktigt jobbigt liksom kan jag aldrig vara… typ lagom???

men vet ju att problemet sitter i mitt huvud, så får lösa det genom att typ lära mig tänka annorlunda?? eller aa ska försöka iaf.

kan ju också vara allt kaffe jag dricker som kan vara en del av problemet… 

xxx / hipsteraili

Kommentera

