Sparad i mitt liv

Livet går framåt

Hej! Just nu ligger jag i min säng med skitjobbig hosta, ett dunkande huvud, en täppt näsa och lite feber. Men psykiskt mår jag bra. Har inte bloggat på ett tag nu (typ 3 månader hehe) så tänkte uppdatera lite om vad som hänt i mitt liv.

  • Har spenderat jullovet i Australien, vilket var såå coolt
  • Har flyttat till Paris. Har bott här i en månad nu, lärt mig massa om staden (bl.a att hitta typ), har lärt mig massa franska. Har växt som person skulle jag säga
  • Har fyllt 18!!
  • Min pojkvän Garret har just varit här och vi firade alla hjärtans dag (i tisdags) och min födelsedag (i onsdags) här tillsammans

Btw vill ni veta anledningen till att jag inte bloggat på länge? Jo för att senaste gången jag skulle uppdatera, när jag varit i Manchester i en helg, så kunde inte jag ladda upp bilderna till inlägget. Blev så jävla sur så jag ärligt talat bara gav upp

Men är jättetaggad på framtiden och ska försöka blogga oftare (kan inte lova något, men ska försöka)

bild 1, bild 2: jag och Garret. bild 3: Garret när vi var på lunch på alla hjärtans dag. 4: jag o finaste Annie. bild 5, bild 7: jag i min sammetsklänning, svarta choker och veganska Johny Bulls. bild 6: jag i mitt badrum i Frankrike, med min röda bomberjacka och goals skal

xxx / hipsteraili aka veganaili aka feministaili

Kommentera

